مسیر درمان و گردش کار

نحوه ارائه خدمات  ایرانIPD

 

چگونه می توانید سفر پزشکی خود را ترتیب دهیم،
نحوه دریافت ویزای ایران، شرایط و ضوابط ما، مسیر درمان شما
بیمه نامه و غیره

فرآیند گردشگری پزشکی | راهنمای گام به گام

از طریق این مراحل، ما مطمئن می شویم که یک سفر درمانی آرام را برای شما برنامه ریزی می کنیم که بالاترین استانداردها را داشته باشد. به یاد داشته باشید، تمام مراحل زیر برای داشتن یک سفر پزشکی ایمن و راحت، مخصوص درمان و نیازهای سفر شما ضروری است.

مرحله اول 

مرحله دوم

مرحله سوم

مرحله چهارم

مرحله پنجم

مرحله ششم

   مرحله 1: با ما تماس بگیرید                 

● از رسانه های اجتماعی و وب سایت ما دیدن کنید
برای اطلاع از روش‌های مختلف و خدمات ما، یافتن درمان مورد نظر خود و جمع‌آوری اطلاعات لازم، می‌توانید تلفن بکنید ویا به رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایت ایران IPD مراجعه کنید.

● درخواست خود را ارسال کنید
از طریق هر یک از مسیرهای مختلف در دسترس شما از جمله فرم درخواست، ایمیل، واتساپ، وایبر، تلگرام، اسکایپ، چت آنلاین، تلفن و غیره با ما تماس بگیرید.

● از رسانه های اجتماعی و وب سایت ما دیدن کنید
برای اطلاع از روش‌های مختلف و خدمات ما، یافتن درمان مورد نظر خود و جمع‌آوری اطلاعات لازم، می‌توانید به رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایت ایران IPD مراجعه کنید.

● درخواست خود را ارسال کنید
از طریق هر یک از مسیرهای مختلف در دسترس شما از جمله فرم درخواست، ایمیل، واتساپ، وایبر، تلگرام، اسکایپ، چت آنلاین، تلفن و غیره با ما تماس بگیرید.

● با دستیاران پزشکان ما در تماس باشید
با یکی از مشاوران پزشکی ما در تماس خواهید بود. آنها در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت تا به سوالات شما پاسخ دهند.

        مرحله 2: مشاوره         

● مشاوره اولیه را دریافت کنید
دستیاران پزشک با شما تماس خواهند گرفت تا در مورد روش هایی که می خواهید به شما مشاوره دهند. این مشاوره شامل سوالات و پاسخ هایی برای ارزیابی وضعیت سلامتی، سوابق پزشکی و واجد شرایط بودن شما برای این روش خواهد بود. همچنین می توانید در مورد اهداف و انتظارات خود صحبت کنید تا پاسخی واقع بینانه به نگرانی های خود دریافت کنید.

● عکس های خود را ارسال کنید
به طور کلی، جراح باید بیمار را برای بررسی های پزشکی ببیند. در یک مشاوره آنلاین، از شما خواسته می‌شود عکس‌های خود را برای این منظور ارسال کنید تا بتوانیم مشاوره دقیق‌تری به شما ارائه دهیم، از جمله اینکه آیا می‌توان روش یا روش خاصی را روی شما انجام داد، آیا شما کاندیدای خوبی برای این کار هستید یا خیر. رویه یا روش دیگری ممکن است بیشتر به شما کمک کند، اینکه آیا می‌توانید نتیجه مورد انتظارتان را به دست آورید، و چه ملاحظات خاصی ممکن است در مورد پرونده خود رعایت کنید. علاوه بر این، از عکس‌های شما برای برآورد هزینه دقیق‌تر استفاده می‌شود.

● برآورد هزینه را دریافت کنید
تخمین قیمتی دریافت خواهید کرد که شامل تمام هزینه‌های درمان با توجه به روش‌هایی که می‌خواهید، شرایط و درخواست‌هایتان را در نظر بگیرید.

 

مرحله 3: رزو وقت درمان           

● پرداخت آنلاین سپرده
وقتی تصمیم خود را در مورد انجام پروسیجر مورد نظر خود در ایران گرفتید، وقت آن است که نوبت خود را رزرو کنید. تیم ما اطمینان حاصل می کند که قرار ملاقات های اولیه با جراحان برتر ما داشته باشید. برای رزرو نوبت جراحی، از شما خواسته می شود که قسمت کوچکی از هزینه عمل خود را که معمولاً حدود 10٪ از کل هزینه است، پیشاپیش به عنوان سپرده پرداخت کنید. سپرده شما به عنوان پول با حسن نیت پرداخت می شود تا بتوانیم بر اساس نیازهای درمانی شما نسبت به رزرو بهترین کلینیک/بیمارستان، نوبت پزشک، آزمایشگاه، هتل و غیره اقدام کنیم.

توجه: ودیعه بخشی از هزینه عمل شما محسوب می شود و از کل هزینه شما کسر می شود.

● قرار ملاقات خود را رزو کنید
پس از پرداخت آنلاین وجه، رسید پرداخت را برای ما ارسال می‌کنید و ما نوبت جراحی شما را نهایی می‌کنیم.

     مرحله 4: برای سفر آماده شوید

● مشاوره قبل از جراحی و سفر دریافت کنید
راهنمای کاملی در مورد جراحی انتخابی خود مانند زمان جراحی، مدت زمان درمان، زمان بهبودی و غیره و نکات مهم در مورد اقدامات قبل و بعد از عمل به شما ارائه می شود. همچنین می توانید یک پیشنهاد درمان جامع، نامه درمان و برنامه سفر داشته باشید. مشاوران ما قبل از سفر به ایران به شما کمک می کنند تا تمام اطلاعات مورد نیاز خود را ارائه دهند. 

● برای سفر خود برنامه ریزی کنید
تاریخ دقیق ورود به ایران را تعیین کنید و سفر خود را سازماندهی کنید.

● در صورت لزوم درخواست/دریافت ویزا
در صورت نیاز به ویزا برای ورود به ایران، تیم ما به شما کمک می کند تا کد مجوز ویزای درمان خود را دریافت کنید. سپس می توانید ویزای خود را از سفارت یا هر فرودگاه بین المللی که وارد ایران می شوید دریافت کنید.

برای درخواست ویزای خود، از شما خواسته می شود که مدارک خود را از جمله رسید پرداخت واریزی و خدمات ویزا، کپی پاسپورت و یک عکس ارسال کنید. بر اساس کشور شما، پردازش ویزا ممکن است بین ۲ تا ۸ هفته کاری طول بکشد. جزئیات بیشتر در مورد ویزای درمان را اینجا بخوانید.

● پرواز/هتل خود را رزرو کنید
اکنون زمان آن است که پرواز و هتل خود را طبق برنامه خود رزرو کنید. ما هزینه های اقامت و خدمات شما را به طور واضح برآورد می کنیم و هتلی مطابق با بودجه و برنامه درمانی شما رزرو می کنیم. مطمئن شوید که زمان و تاریخ دقیق ورود خود به ایران را به ما اطلاع دهید.

همچنین می توانید از دستیاران ما بخواهید که به شما در رزرو پرواز کمک کنند.

      مرحله 5: در ایران 

● در فرودگاه سوار شوید
دستیار شخصی شما از  یرانIPD در فرودگاه از شما استقبال می کند و شما را سوار می کند.

● 24 ساعت کمک دریافت کنید
یک مترجم پزشکی که نماینده شرکت است برای کمک به شما در طول سفر تا زمان عزیمت شما همراه خواهد بود (بسته به ترجیح خود، می توانید انتخاب کنید که یک متخصص مرد یا زن همراه باشید). در حالی که در ایران هستید، به کمک 24 ساعته برای درخواست کمک و بحث در مورد نگرانی های خود دسترسی خواهید داشت.

● ویزیت و آزمایشات قبل از جراحی را انجام دهید
معمولاً برای معاینه، مشاوره، بحث در مورد اهداف خود و غیره باید شخصاً با پزشک خود ویزیت قبل از جراحی داشته باشید. همچنین باید قبل از رفتن به عمل، آزمایشاتی را برای بررسی همه چیز انجام دهید. مترجم شما در تمام ملاقات‌ها و امور پزشکی شما را همراهی می‌کند تا مطمئن شود همه چیز خوب پیش می‌رود.

● درمان را در بیمارستان دریافت کنید
سپس تاریخ جراحی فرا می رسد. پس از بررسی و انجام موارد لازم توسط تیم پزشکی، به بیمارستان منتقل می‌شوید و عمل می‌کنید.

● یک ویزیت پزشک پس از عمل داشته باشید
پس از جراحی و بهبودی اولیه، پزشک مشاوره های بعدی را انجام خواهد داد.

● بازیابی
به شما آموزش داده خواهد شد که برای بهبودی آرام چه کاری انجام دهید. شما در یک هتل راحت اسکان داده می شوید، استراحت می کنید و دستورالعمل های پس از عمل را تا زمانی که برای مرخصی آماده شوید دنبال کنید.

● به گشت و گذار بروید (اختیاری)
اکنون که در ایران هستید، می توانید از دیدن جاذبه های باستانی، تاریخی، فرهنگی، طبیعی و گردشگری آن لذت ببرید. هر چند این اختیاری است. شما می توانید به عنوان بخشی از برنامه سفر خود به گشت و گذار بروید. اکثر بیماران ما علاقه مند    هستند که پس از بهبودی اولیه خود در یک تور شرکت کنند.

     مرحله 6: پیگیری پس از درمان 

● به خانه بر می گردید
پس از بهبودی اولیه، زمان پرواز به خانه فرا رسیده است. اما قبل از رفتن، منتظر شنیدن نظرات و نظرات شما برای بهبود سازمان گردشگری پزشکی خود هستیم. می توانید از دفتر ایرانIPD دیدن کنید و با مدیر و کل تیم ملاقات کنید و ما در مورد تجربه شما در ایران بشنویم.

● پیگیری های بعدی را دریافت کنید
سفر پزشکی شما با ایرانIPD با بازگشت به کشورتان تمام نخواهد شد. ما تماس های بعدی برای بررسی شما و پاسخگویی به تمام سوالات بعد از عمل با هماهنگی با جراحتان خواهیم داشت. ما در خدمت شما خواهیم بود و یکی از کارشناسان ما تقریبا 24 ساعت در خدمت شما خواهد بود. ما معتقدیم که روند بهبودی به اندازه خود جراحی مهم است. به همین دلیل است که ما تا زمانی که حتی پس از اینکه سالم به خانه برگشتید، در کنار شما خواهیم بود.

● از طریق ایرانIPD با پزشک خود در تماس باشید
تا زمانی که بخواهید می توانید با پزشک خود در تماس باشید. تیم ما اطمینان حاصل می کند که شما به سوالات پس از عمل خود پاسخ خواهید داد. همچنین ممکن است مدارک پزشکی خود را در صورت تمایل به ارائه آنها به پزشکان خود در منزل داشته باشید.